Hopp over navigasjon
         
Søk med mobilen

Treff

1 treff


Omslagsbilde
""
Logg inn med nasjonalt lnr for å gi stjernekast
Utgjeve:
2016 . - Bok . - 87 s.
Bokmål
Opplysningar:
I dag har alle skoler tilgang til data om hvordan elever har det i skolen og hvilket læringsutbytte de har, men disse dataene har ingen verdi i seg selv. Det er først når de blir analysert i en lokal kontekst at grunnlaget for å forbedre den eksisterende praksis skapes. I dette heftet gis det eksempler på hvordan lærere og skoleledere kan analysere og aktivt implementere data i skolens undervisningspraksis til forbedring av den pedagogiske praksis og elevenes læringsutbytte. Heftet inngår i serien «Dette vet vi om». Omtalen er utarbeidet av BS.
Hylleplass:
371.27 N
Bestill       Hugs denne

(beta)Bli den første til å skrive ei melding

Bruk av kartleggingsresultater i skolen : fra data om skolen til pedagogisk praksis


av Thomas Nordahl
Bok på Bokmål | utgitt 2016
Ledig (Avd.: Tønsberg Voksen - Plassering: fag 371.27 N)
Bestill Hugs denne

Klasseledelse


av Thomas Nordahl (oversatt av Kirsten Hemmer)
Bok på Bokmål | utgitt 2012
Ingen ledig (Avd.: Tønsberg Voksen - Plassering: fag 372.1102 N)
Bestill Hugs denne

Tilpasset opplæring og individuelle opplæringsplaner : tilfredsstillende læringsutbytte for alle elever!


av Thomas Nordahl (Thomas Nordahl og Terje Overland)
Bok på Bokmål | utgitt 2015
Ledig (Avd.: Revetal Voksen - Plassering: fag 371.394 N)
Bestill Hugs denne
Vis alltid denne fanen

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Vis alltid denne fanen
  • Tips ein ven om Bruk av kartleggingsresultater
  • Del på Facebook
  • Vis Facebooks Liker-knapp
  • Del på Twitter
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Foreslå innkjøp
  • Anna vising
Generell URL til dette søket til bruk på websider: